قیمت واکسن 8 گانه سگ

قیمت واکسن هشت گانه سگ و عوارض:

برای دانستن قیمت واکسن هشت گانه سگ ابتدا باید در مورد واکسن هشگانه سگ اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانیم در مورد هزینه واکسن هشتگانه سگ توضیح دهیم. سگ‌ها دارای چند نوع واکسن هستند بعضی از این واکسن‌ها برای بیماری‌های ویروسی هستند و بعضی دیگر باکتریایی؛ با توجه به اینکه سگ شما از چه نوع نژادی است و نحوه نگهداری آن چیست و همچنین محل نگهداری مورد توجه است آیا شما در منطقه ای جغرافیایی گرم و خشک یا گرم و مرطوب زندگی می‌کنید یا منطقه ای سرد و زمستانی. واکسن‌هایی تجویز می‌شود بعضی از ویروس‌ها و باکتری‌ها در خون و مدفوع و ادرار همچنین در لاشه‌های حیوانات یافت می‌شود پس سگ شهری نیازی به این ندارد. سن نیز بسیار تاثیر دارد در بعضی از بیماری‌ها مانند بیماری دیستمپر سگ و پاروا ویروس که بسیار کشنده و مسری  و رایج هستند و درمان آن‌ها بسیار سخت و تخصصی است از واکسن این بیماری‌ها واکسن ضروری سگ یاد می‌کنند پس در بیشتر کشور‌ها ضروری است اما به این معنی نیست دیگر بیماری بیماری‌ها واکسن ضروری ندارند اما در مناطق گرم و خشک آن واکسن ضروری است زیرا اگر تزریق نشود کشنده است شما به دنبال واکسن چندگانه سگ و واکسن پنج گانه سگ و یا حتی واکسن هشت گانه سگ هستید. بنابر نظر دامپزشک و قوانین سن، سگ شما تعداد، زمان، نوع  واکسن سگ را تعیین می‌کنند.

قیمت واکسن هشتگاه سگ قیمت واکسن 8 گانه سگ:

قیمت نوع چندگانه، دویست و شصت تا سیصد و دوازده هزار تومان می‌باشد و برای واکسن  هاری هزینه‌ای حدود صد و سی تا صد و پنجاه هزار تومان می‌باشد. باید قیمت تمام واکسن‌ها را بدانید تا هزینه واکسن هشتگانه سگ برای شما مشخص شود.

قیمت واکسن سگ:

برای داشتن اطلاعات بیشتر نظیر عوارض، باید‌ها و نباید‌ها، محل تزریق، و قیمت واکسن‌ سگ به صورت آنلاین و به روز شده قیمت واکسن سگ را بخوانید.
انواع واکسن
سه گانه،چندگانه، پنج گانه، هفت گانه، و واکسن هشت گانه سگ. نام واکسن‌ها عبارت است از:
واکسن پاروویروس در سگ‌ها Canine Parvovirus
واکسن دیستمپر در سگ‌ها (Canine Distemper)
واکسن هپاتیت در سگ‌ها (Hepatitis)
واکسن هاری در سگ‌ها ( Rabies)
واکسن پارا آنفولانزا در سگ‌ها (Canine Influenza)
واکسن لپتوسپیروز (Leptospirosis)
واکسن بوردتلا (Bordetella)
واکسن بیماری لایم

این همه واکسن، بیچاره سگ شما، به کلینیک دامپزشکی وی آی پت مراجعه کنید تمام سوالات خود را بپرسید.

واکسن هشتگانه سگ

عوارض واکسن هشت گانه

اگر به زبان ساده بگوییم بعضی از واکسن‌ها میکروب‌هایی هستند که به صورت ضعیف شده وارد بدن سگ می‌شوند در نتیچه بدن سگ پادتن تولید می‌کند و از آنجا که میکروب ضعیف است عوارض کمی نظیر خستگی، بی‌حالی و یا حتی اسهال رخ دهد که طبیعی است اما اگر سه روز بیشتر ادامه داشت در کلینیک دامپزشکی مراجعه کنید. قیمت و هزینه واکسن سگ همانند عوارض نسبت به نزدن آن بسیار کم است.

3.7/5 - (3 امتیاز)